جام جهانی 2022| خداحافظی تلخ مولر پس از وداع زودهنگام ژرمن‌ها با قطر

10:25 - 11 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۸۹۹۴
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
توماس مولر پس از حذف تلخ تیم ملی آلمان از جام جهانی 2022 از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

خبرگزاری میزان - تیم ملی فوتبال آلمان شب گذشته(پنجشنبه) در دیداری حساس از دور سوم مرحله گروهی جام جهانی 2022 با نتیجه 4 بر 2 از سد کاستاریکا گذشت، اما اسیر غول کشی ژاپنی‌ها در دیدار همزمان مقابل اسپانیا شد تا با توجه به پیروزی 2 بر یک سامورایی‌ها مقابل ماتادورها سند حذف آلمان از جام جهانی برای دومین دوره متوالی امضا شود.

پس از خداحافظی زودهنگام آلمان با جام جهانی، توماس مولر که یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان آلمان به حساب می‌آید اعلام کرد که دیگر در بازی‌های ملی به میدان نخواهد رفت و خداحافظی خود از تیم ملی را رسانه‌ای کرد.

مولر درباره این خداحافظی تلخ گفت: آخرین بازی من با غم و اندوه فراوان همراه شد. می‌خواهم کمی با هواداران آلمان درد و دل کنم. برایم بسیار خوشحال کننده و افتخار آمیز است که لحظات بزرگی را با این پیراهن تجربه کردم. هر باری که به میدان رفت نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار گرفتم. لحظات بسیار شیرینی را با پیراهن آلمان تجربه کردم و البته لحظات غم انگیزی هم داشتم. روزهای بود که من ناکام بود و احساس غم و اندوه فراوان بود با این حال من در هر حالتی با عشق فراوان به میدان رفتم.

در پایان دیدارهای گروه E تیم ملی ژاپن با 2 پیروزی مقابل آلمان و اسپانیا به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و اسپانیا با 4 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به آلمان در رده دوم قرار گرفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *